ADÓ 1%

★ ★ ★ Személyi edzés ★ ★ ★

Cross Training úszás

Helyszín: ELMÜ Uszoda, 1138 Budapest, Népfürdő u. 20.

Ár: 3500 Ft/alkalom. Fizetni a helyszínen tudsz, készpénzben.

Időpont: szombatonként, 8:00-9:00

A Cross Training Úszás foglakozásokon nem fogadunk el AYCM kártyát.

Miben más a Cross Training Úszás?

Nem áltatunk Téged egyedülálló, újfajta módszerekkel. Szakképzett edzőnk a leghatékonyabb úszás technikák kialakításával, csiszolásával dolgozik, mindezt alázattal és odaadással a Te fejlődésed érdekében.

Alapelvünk, hogy minél több emberrel szerettessük meg ezt a csodás és a mai világban elengedhetetlen sportot. Fontos emellett a technikai és a kondícionális képességek fejlődése, legfőképpen az állóképességre és az erőre kihegyezve.

Cross Training úszás

A Cross Training úszás

A megfelelő technikai szint elérése után, átváltunk a Cross Training úszásra. Az úszás az egyik leghatékonyabb mozgásforma. A szervezet oxigénfelvétele és felhasználása egyensúlyban van, ezéltal javul a tüdő, szív és keringési szervrendszerek teljesítőképessége.  A víz ellenállása miatt intenzívebb munka végezhető, mint a szárazföldön.

A Cross-training úszóedzés felépítése:

  • rövid, átmozgató jellegű bemelegítés (a legbiztosabb technika alkalmazása, melyben nem fáradsz el a 6 hossz után ;)
  • Technikai javítás, variációk, koordinációs feladatok elvégzése (láb tempó, kar tempó, core izomzat megfelelő használata a vízben)
  • Kondícionális képességfejlesztés: állóképesség-, erő-, gyorsaságfejlesztés, eszközzell vagy eszköz nélkül végzett feladatok, Wod

Cross Training úszás

Wod

A megadott hossz befejeztével a medence partján végzünk gyakorlatokat. Melyek lehetnek fekvőtámasz:

  • felülés
  • guggolás,
  • húzódzkodás
  • homokzsák felvétel
  • illetve szakítás, stb.

Ezen gyakorlatok végeztével ismételten jön az úszás ;). Természetesen, ezeken a gyakorlatok csak a megfelelő technikai szint elérése után vezetjük be!  Lehetsz Te bármilyen szinten, a végén FEKÜDNI FOGSZ! ;)

Miért jó ez Neked?

  • Sérülés veszélyének csökkenése a Cross-trainingben
  • Kíméli az ízületeket 
  • Túlsúlyos személyeknek is javasolt, mert a gerincoszlopra és a csontozatra kisebb terhelés jut

Mi fejlődik?

  • Tüdő, szív és keringési szervrendszerek teljesítőképességének növelése
  • Fejleszti a kondicionális- és koordinációs képességeket.
  • Erőt, állóképességet és rugalmasságot egyaránt biztosít
  • Testtartás javítás