★ ★ ★ VIP Életmód Program ★ ★ ★

Cross Training Utánpótlás (U14-15/U16-18)

A Cross Training Utánpótlás elsősörban a középiskolás korú fiatalok bevezetését végzi a Cross Training világába. A szülők szemszögéből ez a foglalkozás azoknak szól, akik minőségi sportot szeretnének biztosítani gyermekének és hosszú távon gondolkozik.

Javasolt korosztály: 

  • 10-13 év - CrossKids
  • 14-15 év
  • 16-18 év

A Cross Trainingről bővebben itt találsz információt.

Crorss Training Utánpótlás

Mit nyújt az Utánpótlás Cross Training a fiatalok számára?

  • Jó közérzetet
  • Jellemet formál
  • Kitartást ad
  • Koncentráció növekedést
  • Tiszteletet tanulnak
  • Megtanulják a saját testsúlyos gyakorlatok helyes kivitelezését
  • Csapatban történő munkavégzés hatására szocializálódnak.
  • Minőségi Sport - Minőségi Élet

Kiket várunk?

  • Azokat a fiatalokat akik most választanak sportágat
  • Akik szeretnek egy csapatban dolgozni a CSAPATÉRT!
  • Akik egy igazán remek és sokoldalu sport "rabjává" akarnak válni.

Cross Training utánpótlás

"Mindig is elég sportos életem volt, de mielőtt az első komolyabb rendszeres edzésemet a Cross Training-et megtaláltam sokat gondolkodtam mit csináljak. A foci ugyanúgy megmaradt, amiben is észrevehető a fejlődésem például állóképességben. A Cross Trainingben mindig találsz új célokat, sose unod meg. Rájössz, hogy olyan erők laknak benned amiről nem is tudtál. A fejlődésed látható. 

Ideálisak a kisebb létszámú órák, mert így mindig tudnak figyelni az edzők az emberre, ami főleg kezdőknél fontos. Az edzések időpontjai elég rugalmasak. És persze a közösség nagyon jó.  :)"

Horváth Gergely (U/16)

A kezdő óra egy kötetlen beszélgetéssel ismerkedéssel illetve állapotfelméréssel kezdődik, amely az alábbiakat tartalmazza:

  • Testsúly mérés
  • Magasság mérés
  • Boka mobilitás
  • Váll mobilitás
  • Csípő mobilitás
  • Fájdalomteszt
  • Törzserő felmérése
  • Teljes alsó-felső test mozgáspreparáció
  • Online vezetett edzésterv ismertetése - használata

Az állapotfelmérés nagyon fontos a fokozatos építkezéshez, illetve kezdők számára a sérülés veszélyének a minimalizálásához. Az állapotfelmérés csak a Személyi illetve az Utánpótlás edzés része, a csoportos edzéseken nem végzünk állapotfelmérést. Az Utánpótlás edzés az állapotfelmérés alapján szépen és fokozatosan építkezik. Az Utánpótlás, több hónap alapozás után folyik bele csak ténylegesen a Cross Trainingbe. Ezekben a hónapokban zajlik az izomzat illetve a szív és érrendszer felkészítése a Cross Training által adott terhelésre. Ez a fajta felkészítés sincs benne a csoportos edzésben. Ahogy látja az edző, hogy “jön az erő”, úgy adagolja a Cross Trainingben alkalmazott technikákat, és az idő előrehaladtával egyre több Cross Training gyakorlat kerül a programba.

Cross Training utánpótlás

Az alapozás, álltalános erőfejlesztés után kerül sor az első felmérésre a Cross Training TOTAL alapján. A felmérés három alapgyakorlatból tevődik össze:

  • guggolás
  • kinyomás fej fölé
  • elemelés

"A Cross Traininggel Belgiumban találkoztam, ami már akkor nagyon megtetszett. Mivel közel lakom a teremhez és hetente többször is tudok jönni, így kényelmes ez nekem. Tetszik, hogy velem egykorúak vannak a csoportban és persze hogy jó alakot ad az edzés.

A terem is nagyon jól fel van szerelve és családias a hangulat. Jó hogy az edző személyre szabottan foglalkozik velem és odafigyel a technikámra. Tetszik a hozzállásuk a dolgokhoz, szeretek ide járni."

Lengyel Dóra (Dorka) U/14

FONTOS: a felmérést a 14-15 éves korosztálynál nem végezzük. Ebben a korosztályban a Cross Training, mint sportág megszerettetése a cél, játékos formában.

Úszásra is van lehetőség. Minden Pénteken a Paskál fürdőben 17:45-19:45 szakkpépzett Úszóedző felügyelete mellett.