★ ★ ★ VIP Életmód Program ★ ★ ★

Cross Training úszás

Helyszín: Paskál Gyógy- és Strandfürdő (1141 Budapest, Egressy út 178 f.)

FONTOS: A Cross Training Úszás foglakozásokon nem fogadunk el AYCM kártyát.

Miben más a Cross Training Úszás?

Nem áltatunk Téged egyedülálló, újfajta módszerekkel. Szakképzett oktatóink a saját tapasztalataikat ötvözik az egyetemen/főiskolán megtanultakkal, mindezt alázattal és odaadással a Te fejlődésed érdekében.

Alapelvünk, hogy minél több emberrel szerettessük meg ezt a csodás és a mai világban elengedhetetlen sportot.

Cross Training úszás

A Cross Training úszás

A megfelelő technikai szint elérése után, átváltunk a Cross Training úszásra. Az úszás az egyik leghatékonyabb mozgásforma. A szervezet oxigénfelvétele és felhasználása egyensúlyban van, ezéltal javul a tüdő, szív és keringési szervrendszerek teljesítőképessége.  A víz ellenállása miatt intenzívebb munka végezhető, mint a szárazföldön.

A Cross Training úszóedzés felépítése:

  • 4-6 hossz bemelegítés (a legbiztosabb technika alkalmazása, melyben nem fáradsz el a 6 hossz után ;)
  • Technikai feladatok elvégzése (láb tempó, kar tempó, core izomzat megfelelő használata a vízben)
  • Erőfejlesztés: Különböző ellenállásokkal történő úszás a megadott úszásnemben (teknőc, szivacs, lábgumi és tenyérellenállás)
  • Repülők: - gyorsítás (WoD)
  • Stretching (nyújtás)

Cross Training úszás

És amikor eléred azt a szintet ;)

A megadott hossz befejeztével a medence partján végzünk gyakorlatokat. Melyek lehetnek fekvőtámasz:

  • felülés
  • guggolás,
  • húzódzkodás
  • homokzsák felvétel
  • illetve szakítás, stb.

Ezen gyakorlatok végeztével ismételten jön az úszás ;). Természetesen, ezeken a gyakorlatok csak a megfelelő technikai szint elérése után vezetjük be!  Lehetsz Te bármilyen szinten, a végén FEKÜDNI FOGSZ! ;)

Miért jó ez Neked?

  • Sérülés veszélyének csökkenése a Cross Trainingben
  • Kíméli az ízületeket 
  • Túlsúlyos személyeknek is javasolt, mert a gerincoszlopra és a csontozatra kisebb terhelés jut

Mi fejlődik?

  • Tüdő, szív és keringési szervrendszerek teljesítőképességének növelése
  • Fejleszti a kondicionális- és koordinációs képességeket.
  • Erőt, állóképességet és rugalmasságot egyaránt biztosít
  • Testtartás javítás