ADÓ 1%

★ ★ ★ Személyi edzés ★ ★ ★

Csóka Gábor blogja

Inkább a minőség, mint a mennyiség - Interjú Kovács Lacee-val

2020. már 15. - 10:44 -- Csóka Gábor

Csóka Gábor és Kovács Lacee

Februárban ellátogatott hozzánk Kovács Lacee, akivel a Crossfitről, edzésről, tervekről és kihívásokról beszélgettem. Kovács László, alias Kovács Lacee 1986-ban született, 7 éves kora óta sportol, 14 évig versenyszerűen judozott. Judosként tízszeres korosztályos bajnok. 2008-ban kezdett crossfitezni, 2013-ban Európa legfittebb embere lett, ezzel kvalifikálta magát a Games-re, ahol a 25. helyen végzett. 

Terhesség és sport

2020. jan 1. - 7:51 -- Csóka Gábor

Terhesség és sport

A terhesség és a sport nem egymást kizáró dolgok. Az aktív és egészséges életmód a terhesség alatt is rendkívül fontos és számos haszna van. Vadászi-Szecsei Kata már lassan 6 éve jár hozzánk rendszeresen cross-training edzésekre. Ezt akkor sem szakította meg, mikor megtudta, hogy babát vár, és a terhessége alatt is lejárt a Genesisbe edzeni. A szülést követően pedig fokozatosan tért vissza a csoportos órákra. Katát kérdeztem a tapasztalatairól.

Sportmasszázs - Ezért fontos a mozgás mellé

2019. dec 10. - 17:11 -- Csóka Gábor

Sportmasszázs

A sportmasszázs is fontos a szervezet számára a nyújtás és pihenés mellett. Akik rendszeresen mozognak, már tudják, hogy az edzés előtti, és utáni nyújtás elengedhetetlen, de nem elég az izmok regenerációjához. 

Rengeteg féle masszázs létezik: svéd-, mézes, relaxáló, aromaterápiás, thai masszázs stb. Szinte nem is tudunk választani, melyik lenne számunkra az ideális. Akik rendszeresen végeznek valamilyen sporttevékenységet, azoknak elsősorban a sportmasszázs javasolt. 

Hány éves kortól érdemes elkezdeni a Cross-traininget?

2019. dec 3. - 15:14 -- Csóka Gábor

CrossKids

A cross-training speciális módosításokkal gyermekek számára is egészséges és élményt nyújtó mozgást jelent. Vannak, akik azt tanácsolják, hogy serdülő kor előtt egy gyerek ne végezzen súlyzós edzéseket. Ennek oka, hogy csontnövekedési problémák következhetnek be, amelyek visszafordíthatatlan károsodást okozhatnak. Akik ezt a véleményt osztják, hozzáteszik, hogy hormonálisan és kötőszövetileg a gyerekek szervezete nem megfelelő még egy súlyzós programhoz.

Gyenge térdekkel érdemes elkezdeni a cross-traininget?

2019. nov 27. - 7:02 -- Csóka Gábor

térd féjdalom

Te is szenvedsz a térded miatt? Nem vagy egyedül. A térdproblémák oka sok minden lehet. Túlterheltség, vagy pont ellenkezőleg, kevés terhelés. Kevés mozgás vagy az izom egyensúly hiánya. Ezek a legjellemzőbb kiváltó okai a térd fájdalmának. Bármi legyen is az ok, nem kell ezzel együtt élni. A cross-training erre is megoldást nyújt.

Oldalak