★ ★ ★ Személyi edzés ★ ★ ★

Blogok

Elképesztő átalakulás! Ez Gergő története

2019. jan 7. - 19:49 -- Csóka Gábor

Báthori Gergő átalakulás

Báthori Gergő másfél évvel ezelőtt kezdett nálunk edzeni. A csoportos cross-training óráknak köszönhetően rengeteget változott fizikálisan és mentálisan is. Ma már nem csak erősebb, hanem magabiztosabb és kiegyensúlyozottabb is. A kezdetekről, és tapasztalatairól kérdeztük.

Ács Gergő fantasztikus teljesítményt mutatott be! Ez volt 2018 legnagyobb erőpróbája!

2019. jan 2. - 14:46 -- Csóka Gábor

Ács Gergő 850 muscle-up gyakorlat közben

Már hagyomány, hogy minden év végén teljesítjük az 1000 ismétléses kihívást. Miről is szól ez? Egy általunk választott gyakorlatból kell végrehajtani 1000 ismétlést. Ez lehet bármilyen gyakorlat: pull up, push up, kettlebell swing, air squat stb. vagy 1000 kalória evezés evezőgépen, illetve tekerés airbike-on. 

Ács Gergő a CrossGenesis edzője 2018-ban egy különleges gyakorlatot választott. Az 1000 reps Muscle Ups challenge-et, amit eddig nem sokan teljesítettek. Kovács László, alias Kovács Lacee-nak sikerült eddig. Gergő tett rá egy kísérletet és 850 ismétlésig jutott. A challenge nehézségeiről, és élményeiről kérdeztük. 

Jótanácsok, amit ha kezdőként megfogadsz, meg fogod szeretni ezt a remek sportot, és könnyedén veszed majd az akadályokat!

2018. nov 8. - 8:42 -- Csóka Gábor

Csóka Gábor cross training edző

1. Állíts fel reális célokat!

A legideálisabb, ha több, kisebb célt tűzöl ki magad elé, és ezeket vezeted is. Ha így teszel, a megvalósításához vezető úton, mind fizikálisan, mind állóképesség terén is fejlődni fogsz. A kis cél jóval nagyobb sikerélményt ad, mint, hogyha egy nagy célt tűzöl ki, amibe beletörik a bicskád ;). Nem fog mindenki 100kg-al lökni, vagy húszszor húzodzkodni a kezdő csoportból 1-2 hónap elteltével.

5 egyszerű módszer, amivel kivédheted az ülőmunka káros hatásait

2018. nov 6. - 22:47 -- Csóka Gábor

Irodai ülés

A mozgáshiányos életmód rendkívüli módon megterheli a szervezetünket és a negatív hatásokat is sokkal nehezebb visszafordítani, ha nem kezdünk el időben foglalkozni a problémáinkkal. Ezért van az, hogyha sokáig ülünk a monitor előtt, egy idő után elkezdjük érezni a nyakunk, elfárad a szemünk és még a hátunk is fájni kezd. És, ha mindez nem lenne elég, akkor még ott a stressz is, ami még rátesz az egészre egy lapáttal. Mutatunk 5 módszert, amivel mindezt kivédheted!

Edzőtermi vagy otthoni edzés? Segítünk dönteni!

2018. okt 2. - 21:16 -- Csóka Gábor

Cross Training edzés

Az otthoni edzés legnagyobb előnye, hogy helyben van. ☺  Nem kell lemenni a terembe, igazodni a nyitva tartáshoz. Otthon bármikor bevállalhatsz egy kis edzést, amit kedved szerint építhetsz be a napirendedbe. És a bérletért sem kell fizetned, plusz az otthoni edzéssel rengeteg időt spórolsz meg.

Miért fontos a minőségi étkezés?

2018. szep 19. - 21:28 -- Csóka Gábor

Egészséges ételek

Az elején fontos leszögezni, hogy ezekben a cikkekben nem csodamódszerekről vagy szuperhatékony diétákról fogunk írni, hiszen nincs egy étrend, ami mindenkinek jó lenne, már csak azért sem, mert eltérőek a céljaink, a szervi (pl.: allergia) és meggyőződésbeli (pl.: vegetáriánusok) tényezőkről nem is beszélve.

Hogyan épül fel egy Cross Training csoportos óra?

2018. szep 17. - 19:11 -- Csóka Gábor

Cross Training edzés

Egy átlagos Cross Training 90 percig tart, és általánosan 7 szakasza van. Az idő múlásával és a tudásszint emelkedésével a lentebb felsorolt szakaszok némileg átalakulnak, összevonódnak, illetve az egyes blokkokkal eltöltött idő is módosulhat, ezért az alábbiakban egy átlagos (kezdő, közép haladó) órát mutatunk be nektek.

7 érv amellett, hogy elkezd a Cross Traininget

2018. szep 5. - 8:43 -- Csóka Gábor

Cross Training

Egy edzésforma, amely garantáltan pozitívan változtatja meg az életedet. Nem is húzzuk az időt, megmutatjuk, hogyan:

1. Fejleszti az erőnlétet és az állóképességet

Mind a csoportos órák, mind pedig a személyi edzések is 90 percesek, amelyeken belül minden alkalommal külön blokk foglalkozik a technikával, az erőfejlesztéssel és a szív- és érrendszer tudatos kondícionálásával.

Oldalak