★ ★ ★ VIP Életmód Program ★ ★ ★

Jóga

!! JÚLIUSBAN A JÓGA FOGLALKOZÁS SZÜNETEL !!

Egyensúly, stabilitás, erő és hajlékonyság. Légy erős, de hajlékony is! Foglalkozásaink az astanga jóga alapjaira épülnek, amelynek a gyakorlatait a hatha jóga nyugodt, mély légzés technikájával fűzünk össze. 

Jóga

Cross Training mellé kifejezetten ajánlott

A Cross Training magas intenzitást követelő edzései mellett kifejezetten jólesik és felfrissít a jóga mozgásrendszere, amelynek segítségével kifújhatod magad egy kiadósabb metabolikus kondícionálás után. Az igazi fejlődéshez a nyújtás és a megfelelő pihentetés ugyanolyan fontos, mint az izmok erőltetése.

Az astanga jóga légzése, a figyelem összpontosítása, és testünk egy adott pontjának tudatos megfeszítése vagy ellazítása nem csak a jóga gyakorlására, hanem bármely más összpontosítást igénylő mozdulatsor elvégzésénél is alkalmazható. Mivel a törzs stabilitását és erejét is a légzés és testünk helyes használata adja, ezzel a technikával plusz erőt nyerünk, és az edzés így könnyedebbé válhat.

Előzd meg a sérüléseket!

A gát, has és derék környéki támasztó izmok olyan aktivitása ez, amelyekkel mind az erőt, mind a hajlékonyságot igénylő mozdulatok biztonságosan végrehajthatók, ezáltal védelmet nyújtanak a túlnyújtás és a sérülések ellen. 

Jóga

Előnyei

Az egymásra épülő, mindig a következő mozdulatot előkészítő gyakorlatsor az astanga jógatradíció számos generációig visszavezethető tanári láncolatában alakult ki. Rendszeres gyakorlásával fizikai impulzusokkal segítve berögződik a mozdulatsor, amely hosszabb távon testi és idegrendszeri változásokat indít be: mindennapi tevékenységeink is könnyedebbé, nyugodtabbá válnak, figyelmünk jobban összpontosul, testünk erősebb és hajlékonyabb lesz.  

A folyamatos lassú mozgás, a néhány légzésig kitartott testhelyzetek, a mély légzés, az aktív és passzív nyújtások váltakozása felszabadítja a kritikusan beszűkült területeket. 

A váll, a mellkas, és a csípő, fokozatosan visszakapják természetes mobilitásukat, miközben fontos szerepet kap a stabilitás és az erő.

Kit várunk?

Mindenkit aki jógázni, nyújtani és fejlődni akar. Cross Traininget folytatóknak kifejezetten ajánljuk. Gyakorlati előnyeo Cross Training-esek számára: izomláz gyorsabb lekűzdése, mobilabb és stabilabb ízületek, kevesebb sérülés. 

Szükséges: kényelmes ruházat és víz.