★ ★ ★ Reggeli Cross Training AKCIÓ -20% ★ ★ ★

Jóga

Jóga

Yoga for Crossfitters és mindenki másnak

Egyensúly, stabilitás, erő és hajlékonyság. Az astanga jóga alapjaira épülő gyakorlás, ahol a hatha jóga gyakorlatait a nyugodt, mély légzés fűzi össze. 

Az astanga jóga légzése, a figyelem irányítása és testünk egy adott pontjának tudatos megfeszítése vagy ellazítása nem csak a jógagyakorlásra, hanem bármely más összpontosítást igénylő gyakorlásra átvihető. Mivel a  core stabilitását és erejét is a légzés és testünk helyes használata adja ezzel a technikával plusz erőt nyerünk, az edzés így könnyedebbé válhat.

A gát, has és derék környéki támasztó izmok olyan aktivitása ez, melyekkel mind az erőt, mind a hajlékonyságot igénylő mozdulatok biztonságosan végrehajthatók, védelmet nyújtanak a túlnyújtás és a sérülések ellen. 

Jóga

Előnyei

Az egymásra épülő, mindig a következő mozdulatot előkészítő gyakorlatsor az astanga jógatradíció számos generációig visszavezethető tanári láncolatában alakult ki. Rendszeres gyakorlásával fizikai impulzusokkal segítve berögződik a mozdulatsor, mely hosszabb távon testi és idegrendszeri változásokat indít be: mindennapi tevékenységeink is könnyedebbé, nyugodtabbá válnak, figyelmünk jobban összpontosul, testünk erősebb és hajlékonyabb lesz.  

A folyamatos lassú mozgás, a néhány légzésig kitartott testhelyzetek, a mély légzés, az aktív és passzív nyújtások váltakozása felszabadítja a kritikusan beszűkült területeket. 

A váll, a mellkas, és a csípő, fokozatosan visszakapják természetes mobilitásukat, miközben fontos szerepet kap a stabilitás és az erő. 

Lesz burpee is, csak majd vinyasanak hívjuk.

Kit várunk?

Mindenkit aki jógázni, nyújtani és fejlődni akar. Cross Traininget folytatóknak kifejezetten ajánljuk. Gyakorlatban is hamar érezhető lesz az óra hatása : izomláz gyorsabb lekűzdése, mozgathatóbb és stabilabb ízületek, kevesebb sérülés! 

Szükséges: kényelmes ruházat és víz.