★ ★ ★ VIP Életmód Program ★ ★ ★

Cross Training

INGYENES első óra és 20% kedvezmény minden újonnan vásárolt első Cross Training tagsági árából új belépőknek!

 

Júliusi AKCIÓ! Az első óra ingyenes, és amennyiben megtetszik, lehetőséged van 20%-kal olcsóbban megvásárolni helyben az első havi 12 alkalmas tagságidat 25 000 Ft helyett 20 000 Ft-ért. A foglalkozásokra folyamatosan lehet csatlakozni. Próbáld ki kötelezettségek nélkül! Jelentkezz minél előbb! AYCM kártyát is elfogadunk!

 

Helyszín: CrossGenesis Újpest, 1043 Budapest, Munkásotthon u. 33-39. 

 

Jelentkezem >>

Elöljáróban szeretnénk elmondani, hogy a Cross Training nem valami trendi sport. Nálunk nincsenek olyan srácok akik csak dumálgatni járnak le az edzőterembe. Itt nincsenek kezdők és profik. A Cross Training nem egy hobbi sport, ahova hébe-hóba le lehet járni. A Cross Training egy komoly edzésforma, azoknak akik jó erőnlétet, állóképességet szeretnének. Tényleg erősek akarnak lenni és nem csak lufi izmokat növeszteni. A Cross Traininghez kell a kitartás, és küzdeni kell a célokért. Mi a Cross Genesisben mindannyian, beleértve az edző partnereidet is segítünk neked és másnak is a céljai elérésében. Mi tényleg egy család vagyunk és egy szuper edzőterem.

Cross training

Előnyök

Fontos kiemelni, hogy a szép és arányos test, a testzsírszázalék csökkenése, a fogyás és a szép kidolgozott test a Cross Training szükséges velejárója és nem célja. Mi nem a fogyásra és a szép izmokra hajtunk, hanem az edzésre, az erőnlétre, a személyes határok folyamatos leküzdésére. Ezzel együtt mintegy pozitív mellékhatásaként, beindul az anyagcsere, fogyunk, szépül a testünk és a zsír helyére izmot építünk. Izmokat és nem lufikat. 

Cross training

Kiket várunk

Közhelyesnek hangzik, de mindenkit kor és nemtől függetlenül. A közhidelemmel ellentétben a Cross Training nem egy kizárólag fiús sport. Rengeteg lány vesz részt az edzéseinken. Aki ellátogat hozzánk és kitartóan jár az edzéseinkre, annak nemcsak az állóképessége és az erőnléte javul, de folyamatosan képes lesz leküzdeni a személyes korlátait. Az edzések okán nemcsak erősebb lesz, de sokkal egészségesebb is. Megerősödnek a mély izmok, csökken vagy megszűnik a hát, derékfájás. Legnagyobb előnye, hogy öregkorunkban sem lesz probléma a mozgással, és nagyobb eséllyel érjük meg a szép kort :)

Büszkék vagyunk rá, hogy tudomásunk szerint nálunk van egyedül utánpótlás képzés. 15-18 év közötti fiatalok számára külön kombinált Cross Traininget tartunk. Ezzel is javítva a fiatalok állóképességét, munkabírását, kitartását. Az edzés hozzájárul a megfelelő testtartás kialakulásához, jobb közérzetet és motiváltabb személyiséget alakít ki náluk, amely egész hátralévő életére pozitív kihatással lesz.

Cross training

Hogyan épül fel egy Cross Training

Egy átlagos Cross Training 90 percig tart, és általánosan 7 szakasza van. Az idő múlásával és a tudásszint emelkedésével az alábbi szakaszok némileg átalakulnak, összevonódnak, illetve az egyes szakaszokkal eltöltött idő is módosulhat. Az alábbiakban egy átlagos (kezdő, közép haladó) Cross Training szakaszait írjuk le nektek.

1. szakasz – Bemelegítés (5-10 perc)

Minden sport tevékenység megkezdése előtt nagyon fontos az izmok felkészítése, bemelegítése az edzésre. Mi az edzéseinken SMR hengerezés technikát használunk, ami különösen hatékonyan lazítja fel az izompólyákat, és készíti fel az edzésre és a fokozott terhelésre az izomzatot. Mind az alsó- és felsőtest teljes hengerezése megtörténik talptól a tarkóig. Fontos: mindig a sziv irányába masszirozunk.

2. szakasz – Mozgáspreparáció, nyújtás (5 – 10 perc)

A bemelegítés része, de attól kissé elválik a nyújtás. A merev test, a merev izmok, nagyon könnyen szakadnak, húzódnak. A nyújtásra is komoly figyelmet kell és érdemes szentelni.

3. szakasz - Technika (10 - 15 perc)

A technikai szakaszban a sportoló megtanulja a különböző gyakorlatok helyes végrehajtásához szükséges pontos mozgást. A gyakorlatok helyes végrehajtása garantálja, hogy a sportoló ne sérüljön meg, illetve a gyakorlat végrehajtásával a megfelelő izmok, izomcsoportok dolgozzanak. Technika lehet saját testsúlyos-gimnasztika pl. kézen állás (Hand Stand), a húzódzkodások különböző fajtái (Kipping, Butterfly, Strict, Pull-ups stb.), vagy súlyemelés (Olympic weightlifting), ezen belül felvétel (Clean), lökés (Jerk), szakítás (Snatch).

4. szakasz – Strength, erőfejlesztés (15 – 20 perc)

Az erőfejlesztés blokkban a főbb izomcsoportok (mell, hát, láb, váll, törzs) megfelelő fejlődésének érdekében végzünk gyakorlatokat különböző eszközökkel (Kettlebell, olimpiai rúd, TRX, gyűrű, stb.) továbbá saját testsúlyos gyakorlatokat is (Bodyweight).

5. szakasz - Core/Skill ( 5 – 7 perc)

A Core/Skill szakaszban elsősorban saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk, melynek célja főként a törzs erősités-stabilitás (Plank, Side Plank, Hang vagy OH stability). Ezen felül alkalmazhatunk kiegészitő ezközöket, gumiköteleket, kis súlyokat is. Core-nál a cél, hogy instabil állapotot hozzunk létre ezáltal késztetve a Core izmokat arra hogy nagyobb súlyoknál történő munkavégzésnél a törzs stabilabb legyen. Továbbá nem felszini, hanem mélyizmok at mozgatunk a gyakorlatok közben. Pl.: lapocka alatti izomok (rotátorköpeny). Főleg kezdők számára nagyon fontos, az ügyességi gyakorlatok elsajátítása. Pl. Double Unders (dupla ugrálókötél), Handstand (kézenállás) vagy handstand walk (kézenjárás). 

6. szakasz – WOD azaz Workout Of the Day (10 – 15 perc)

A WoD a szív és érrendszer edzése. Metabolikus kondicionálás. Célja, hogy ne csak az izmok erősödjenek, hanem az izmokkal együtt az szervezett állóképessége is fejlődjön. TEAM vagy HERO WOD-nál az időtartam 45-55 perc, viszont ezeket csak haladó, vagy versenyző szintű atlétáknak ajánlott, kezdőknek tilos. 

7. szakasz – Levezetés

Hengerezés, nyújtás (stretching)

 

INGYENES első óra és 20% kedvezmény minden újonnan vásárolt első Cross Training tagsági árából új belépőknek!

Júliusi AKCIÓ! Az első óra ingyenes, és amennyiben megtetszik, lehetőséged van 20%-kal olcsóbban megvásárolni helyben az első havi 12 alkalmas tagságidat 25 000 Ft helyett 20 000 Ft-ért. A foglalkozásokra folyamatosan lehet csatlakozni. Próbáld ki kötelezettségek nélkül! Jelentkezz minél előbb! AYCM kártyát is elfogadunk!

Helyszín: CrossGenesis Újpest, 1043 Budapest, Munkásotthon u. 33-39. 

Jelentkezem >>

 

Nézzük meg, milyen lehetőségeid vannak, ha Cross Trainingezni szeretnél:

Csoportos Cross Training

Keményebb edzés azoknak, akik már ismerik a Cross Traininget, jó kondícióban, jó erőnlétben vannak, folyamatosan sportolnak. A Csoportos edzés egy kezdő számára nagyon megterhelő, és fokozott a lesérülés veszélye is, ezért a csoportos Cross Training kezdőket csak saját felelősségükre engedünk részt venni. Megfelelő létszám esetén indítunk kezdők számára is csoportos edzéseket, melyekről érdeklődj elérhetőségeinken érdeklődhetsz.

Helyszín: Újpesten és a Szentkirályi Akadémián is

Időpont: Órarend

Létszám: Max. 7 fő

Kiket várunk: Elsősorban közép-haladó, haladó sportolókat 

Árak

A Csoportos Cross Traininggel kapcsolatban további információért keress minket elérhetőségeinken!

Kiscsoportos Kezdő Cross Training

Bevezető jellegű Cross Training, ellsősorban kezdők számára. Ha most ismerkedsz ezzel a mozgásformával, vagy nemrég kezdtél sportolni, akkor itt a helyed. Megtanítjuk az alap mozdulatokat, melynek hatására biztonságosan tudod végrehajtani a gyakorlatokat, továbbá felkészítjük a szervezetedet a magasabb intenzitást igénylő edzésekre.

Helyszín: Újpesten és a Szentkirályi Akadémián is

Időpont:

  • Újpest: Kedd-csütörtök 18:00 – 19:30, Szombat 10:30-12:00-ig
  • Szentkirályi Akadémia: Hétfő-szerda-péntek: 9:30-11:00-ig
  • További részletetl: Órarend

Létszám: Max. 7 fő

Árak

A Kissoportos Kezdő Cross Traininggel kapcsolatban további információért keress minket elérhetőségeinken!

Cross Training Utánpótlás Edzés

15 – 18 év közötti fiatalok részére.

Helyszín: Csak az újpesti teremben

Időpont: Hétköznap és szombaton is, több különböző időpontban. Órarend

Létszám: Max. 7 fő.

Árak

A Cross Training Utánpótlás Edzéssel kapcsolatban további információért keress minket elérhetőségeinken!

Personal Cross Training

Akár kezdők számára is választható személyi Cross Training. Személyi edzésben a kezdő óra állapotfelméréssel kezdődik, amely az alábbiakat tartalmazza:

  • Boka mobilitás
  • váll mobilitás
  • fájdalomteszt
  • teljes alsó-felső test mozgáspreparáció
  • online vezetett edzésterv

Ez az állapotfelmérés nagyon fontos a fokozatos építkezéshez, illetve kezdők számára a sérülés veszélyének a minimalizálásához. Az állapotfelmérés csak a személyi edzés része, a csoportos edzéseken nem végzünk állapotfelmérést. A személyi edzés az állapotfelmérés alapján szépen és fokozatosan építkezik. A kezdő 3 hónap alapozás után folyik bele csak ténylegesen a Cross Trainingbe. Ebben a 3 hónapban zajlik az izomzat felkészítése a Cross Training által adott "brutális" terhelésre. Ez a fajta felkészítés sincs benne a csoportos edzésben. Ahogy látja az edző, hogy “jön az erő”, úgy adagolja a Cross Trainingben alkalmazott technikákat, és az idő előrehaladtával egyre több Cross Training gyakorlat kerül a programba. 

Helyszín: Csak az újpesti teremben.

Időpont: Jellemzően hétköznap délelőtt. Lásd órarend.

Létszám: 1–3 fő

Árak

A Personal Cross Traininggel kapcsolatban további információért keress minket elérhetőségeinken!

VIP Életmód Program

Ajánlott mindenkinek, aki életmódot vált, aki szeretne maximális eredményt kihozni az edzésekből. Különösen ajánlott túlsúlyosoknak, cukorbetegeknek, menedzsereknek és mindenkinek, akinek a mozgás ez idáig nem sok szerepet kapott az életében, de szeretne sérülések nélkül, folyamatos kontroll mellett hatékonyan edzeni.

A VIP életmód program egy speciálisan kialakított személyre szabott edzés. A program a következőket tartalmazza: 

  • 12 alkalmas Cross Személyi Edzés
  • Dietetika
  • a felmérés után kiegészítő edzés-regeneráció (4 alkalom Cross Training & Mobility vagy 4 alkalom Funkcionális Izületi Tréning vagy 1órás Masszázs/hó)

Helyszín: Csak az újpesti teremben.

Időpont: Egyedi megállapodás alapján jellemzően hétköznap napközben + masszázs megbeszélt időpontban.

Létszám: 1–3 fő

Árak

A VIP Életmód Programmal kapcsolatban további információért keress minket elérhetőségeinken!